Förlåt!

Hej!
Jag är så ledsen att jag inte hunnit skriva något, jag har lixom haft fullt upp från att jag vaknade i morse tills nu! ;O helt otroligt vad mycket man kan göra på en dag:) jag var i skolan till 15.25, kom hem och åkte på dirren till österledskyrkan och intervjuades av Karlskoga Kuriren ;) efter det dorg jag och dansade, var med på fame och sen hem vid kanske halv tio, åt något och duscha och nu är jag här! :D Vilken körig dag! fullt upp helatiden :) men samtidigt så e de kul :)

Ska till örebro i morgon på dirren efter skolan och få, stepp skor, jeans och kanske lite andra kläder (a) <3 Så jag kan nog blogga först imornan på kvällen när jag e hemma :) kan oxå bli natten om jag ska träffa några kompisar på kvällen.....om jag ens orkar ;)

Nu ska jag sova.....hoppas jag ;) så ses vi imorgon!

PussPuss! //Nathalie

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback