Forever

Jag har jämnt levt och varit "that girl". En i mängden men ändå en som står ut. Någon som alla ser men på fel sätt. Jag har alltid velat vara en av de där "populära tjejerna", ni vet dom som alltid har allt, som alla känner och som ser helt perfekta ut.
Men jag har kommit på en sak. Jag behöver inte vara en av dom. Jag har det jag vill ha, och jag känner alla jag vill känna och har riktigt underbara kompisar, och jag är perfekt. Jag är perfekt för min kille, jag är perfekt för mina vänner och jag är perfekt för min familj.
Thats all I need!
Jag har en pojkvän som älskar mig mer än livet och jag älskar honom ännu mer tillbaka, jag har underbara vänner som jag älskar och som älskar mig tillbaka. Min familj likaså. Vad mer behöver en människa??


Jag är den där perfekta tjejen, inte för alla, men för vissa ;)
Jag är inte perfekt för alla, men jag är perfekt för min älskling, och det räcker för mig <3

så kom inte till mig o klaga, utan håll det för dig själv! för så bra som jag har det nu, med min älskling vid min sida, så kan inget krossa mig! <3

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback