Keep going......keep going!

Okej så det drar ihop sig mot min operation, äntligen ska jag bli av med det där onda. Alla fantasier nu går om, kärlek och kärlek och...ja lite mer kärlek.
Skolan suger och jag har återigen hamnat mitt i centrum för skitsnack. Min killer kompisar är inte precis snälla och jag försöker hålla låg profil. De som snackade as mycket om min hårfärg förut och kallade mig skit har börjat....igen. Jag funderar på att raka av mig allt hår, så har dom inget att klaga på......hmm....får fundera på den biten.
Så jag har blivit centrum för det...igen. Och det låter harmlöst men jag kan erkänna att vissa saker de säger verkligen träffar en. Men sen är jag ju som jag är så jag säger ju bara att allt är lugnt ;).....hur inte lugnt det än är.
Och varför säger inte han jag är med någonting? det har jag länge undrat men kommit fram till slutsatsen att det är viktigare att skratta och hålla med om att det var kul än att säga "sluta". 
Å andra sidan är Filip det som snurrar i mitt huvud nu, han är allt jag tänker¨på....och det är helt underbart. 
Sen kommer den här skiten om snacket som alltid går. Så trätt på det!

 Just nu har jag sån lust att bara försvinna in i mängden. Jag vill vara osynlig nu mer än någonsin förut. När all skit som hänt i sommar lagt sig så trodde jag att allt skulle vara tillbaka till det normala...men....så blev det inte.
Jag vill så gärna kunna förlåta min såkallade "bästa vän" för vad hon gjort men hur bra motiveringar jag ger mig själv så är de inte nog. Det hon gjorde känns just nu oförlåtligt. Jag vet att det kan låta långsint men thats the truth!

Så nu ska jag snart lägga mig och hoppas på att få försvinna in i bra drömmar för ett tag....om nu de bra drömmarna vill besöka mig, vilket de inte brukar.

//TG


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback