Life is not always what it seems!

Det är galet. Killen som jag hatade på grund av att han behandlade mig som piss, är nu min pojkväm?! Det är galet. Jag trodde att jag aldrig mer skulle vara med honom på det sättet mer och nu vill jag inget hellre än att vara med honom varenda del av varje sekund. <3
Han har blivit mitt allt även om jag trodde att det var omöjligt! Och det Är ganska underligt hur saker och ting kan bli helt emot vad man egentligen tror <3 Han är mitt allt och jag älskar honom mer än livet <3
Det är galet hur man kan känna så för en människa. Jag kan faktiskt inte ens beskriva med ord hur mycket jag älskar honom. Och det underbaraste är att jag vet att han älskar mig lika mycket tillbaka <3

Puss på dej världens finaste kille!
Gos <3


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback