God...ehm....Morgon?? ^^

Hejsan på er!
Vaknade för inte så längesen och fick äta tacos från igår till frukst =) Har nu duschat och känner att livet leker...eller? xD 
När jag vaknade gick jag ner och undrade vart fan alla var, gick ner i källaren och där var det bokstavligen grejjer överallt! Det låg skor hit och skor dit och mitt i allt satt joline och hade, som hon sa "en krona som man kan köpa något för", lite senare frågade jag vad hon skulle köpa för den och då sa hon kyckling så... xD.
De skulle rensa efter att hatthyllan hade ramlat ner, (vilket den gjorde för säkert ett halvår sen btw)  och mamma var tvungen att slänga typ ett par av de snyggaste skor vi har, och ja jag fick nästan tårar i ögonen =(.

Sen är jag tydligen bjuden på kvällsamt hos min kille....hmm.....ja, jag försöker få i honom att jag vill äta hemma ikv, jag äter i stort sett hos honom varje helg, och han äter typ aldrig hos oss (och du menar jag att han äldrig äter middag med oss, annars är han bra på att rensa vårat kylskåp ;D...) sen orkar jag inte göra mig i ordnig idag för att åka till hans pappa men han blir ju småtjurig om jag inte följer med så vi får se..... ;)

Jga börjar känna mig snål nu alltså, jag har gått och trånat efter en parfym i säkert över ett halvår, och nu har jag pengar, men är för snål att köpa den..hmm....vad är fel på mig ^^

Aja nu ska jag dra på mig min onepeace och kolla på tv ^^

Kram kram!
//Nathalie

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback