Oh Damn

Det finns över hundra annledningar till att jag INTE vill gå upp idag!
Killen bråkar jag fortfarande med, har inte hört av honom sedan några arga sms igårkväll, och han försöker alltid få tag i mig efter en liten stud av "inget svar" men inte den här gången. Undra om han kanske faktiskt funderar på vad man ska göra åt saken...?
Och till råga på allt så är det freacking första dan i skolan efter lovet!, jag vill bara lägga täcket över huvudet och försvinna. Det är då det är tur att man kan försvinna in i internets värld för ett tag. Och det jag får se är attt Justin Bieber ska bli farsa?! herregud, vart r världen påväg!!
Iaf, min dag, kunde inte bli värre.............tills det gick upp för mig att jag har varit sjuk och ligger efter med en innlämnings grej som jag ska lämna in "snarast", som jag då måste ta hem, idag. Åh damn vilken dag!

Nu kan det inte bli värre, jag hör av mig senare om jag har rätt eller fel.

//Nathalie

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback