Orkar inte!!!!!

Hej!

Nu har jag varit sådär slö.....igen (a) eller jag har faktiskt inte haft tid, så mycket har hänt helatiden att jag knappast ens har hunnit suttit på face......och det gör man ju på två min typ :P
Iaf jag har varit sjuk, haft grejjer i skolan, med dansen, och med andra grejer som varit påde frivilliga...och inte så frivilliga;)
Nu är jag iaf back on track :D Med skrivandet, dock inte med mig själv, jag är typ as förkyld och orkar typ ingenting, vill bara typ lägga mig ner och gå i ide eller någe xD Tur att jag har min lilla sötnos här hemma som tar hand om mig! (a) Han är verkligen go av sig, lixom, han bäddar ner mig i soffan, fixar dricka, film....ja...om vi säger såhär...jag måste nog börja träna ganska ordentligt efter att han har tagit hand om mig ;) Men de e mysigt av honom!<3 Älskar dej min underbara sötnos<3 även om du e totalt galen!;)

Nu ska Bubben och jag kolla film, hare gött! :P <3

//Nathalie <3

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback