Today....Damn!

Ja, Att gå upp idag, inte lika tufft. Idag har jag kanske bara 99 anledningar till att jag inte vill gå upp ;) men alltså, inget verklar lösa sig, jag fattar inte, jag pallar inte skolan, är så jävla skoltrött så ord finns inte, jag har lust att ta ett år ledigt efter nian, men pallar inte att skjuta fram allt och gå i skolan längre, det är ju lixom bara jobbigt att skjuta fram allt, det försvinner ju inte så då är de lika bra att jag tar itu me de på en gång......jävlar..jag låter som min morsa! Men det ligger ju sanning i de, jag har skjutit på en sa alltför länge och de blev inte bättre...Snarare värre.

Sen äre ju såhär att jag glömde ju då dock mitt fönster öppet inatt och är just nu genomförkyld. Jag är mycker mer förkyld än jag varit de andra dagarna. Jag ska fråga morsan om jag får ta dagen ledigt för att krya på mig och försöa blir frisk har varit förkyld i över en vecka, men inte så mke som nu.
Ska smsa mamma nu och säga att jag vill vara hemma idag och sen förhoppningsvis somna om en stund.<3

//Nathalie

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback