Ledsen....<3

Har tyvärr inte haft tid att blogga, har varit sjuk och det har hänt en hel del!

Det har varit både upp och ner, jag har misst en person som betydde massor för mig men som tydligen bara spelade, jag har fått reda på saker som gjort djupa sår i hjärtat, även om mitt hjärta redan är ganska så sönderrivet, jag har börjat tänka lite på det förflutna, det som är och det som komma skall, jag har tänka på misstag och saker jag verkligen ångrar, men oxå på saker som förändrat mitt liv. Jag försöker att bryta samma mönster och börja om, men det är svårt. Jag vet att det här blir värsta depp inlägget men jag behöver prata av mig lite, de senaste dagarna/veckorna, har varit väldigt jobbiga. Det har igentligen varit jobbit sen i början på juni men då har det varit upp och ner, nu har det varit konstant.
Jag har igentligen ingen aning om vad jag ska göra åt saken.

Jag har även blivit lurad under hela mitt senaste förhållande, jag trodde att de var renk och äkta, det var fullt av lögner och svek, det känns nästan som om allt han ville var sex, inget annat, man känner sig sviken och man känner sig förrådd, men ändå så känns det som om det var mitt livs största misstag att prata om att göra slut, hur kan det kännas  så? En kompis sa till mig idag att vissa är menade för att bli kära i varandra men inte för att vara tillsammans, är livet verkligen så grymt?
Samtidigt kan jag inte klandra mig själv nog för att jag sårat honom trots allt han gjort emot mig. Jag har lixom fortfarande känslan att jag skulle kunna ta en kula för honom, bara han inte kommer till skada lixom. Jag skulle göra allt för att inget skadar honom, vad som helst. Men samtidigt vill jag slå sönder honom för allt han gjort mot mig och för hur han behandlat mig. Men jag antar att det var ´mitt eget fel att han gjorde det.....

Förlåt för det deppiga inlägget men jag ville bara skriva av mig <3

PussPuss//Nathalie
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback