kindergarden

Kommer du ihåg när vi var små, i lekskolan, allt var så enkelt då.
En vän var någon som satt i samma sandlåda
Det roligaste på kvällen var att kolla på barnprogram
Kärlek var att hålla handen och få en puss på kinden
NU.....
... Vänner är dem som du snackar skit med, de finns igentligen inga riktiga vänner
Det man SKA göra på kvällen är att var aute sent och att supa
KÄrlek är för många nu mera att ha sex och hur många man haft sex med...

Varför kan det inte bli som i lekskolan igen? ♥
 Då kanske det skulle varit du och jag nu, det kanske skulle varit vi.
Jag säger varje dag att jag är över dig men vad ska jga göra jag bara fejkar mer och mer.

Áll I ever wanted was right infront of me.....and I just let it pas me by, All I ever needed was you and i could not see, All my dreams was right here in my arms and i opend them and just let it fly away.......why did I let you go....? <3

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback